28 februari 2007

Eén jaar later

"Eerst zien hoe lang we dit volhouden", schreef ik precies een jaar geleden. Toch al één jaar. Ik stond er toen niet bij stil, maar nog een geluk dat ik niet op 29 februari met deze blog begon of we zouden deze eerste verjaardag niet kunnen vieren. U was een klein maar fijn en vooral erg trouw publiek, waarvoor dank.

234 posts schreven we het voorbije jaar bij elkaar. De meeste lees ik met plezier nog eens terug. Bij wijze van jaaroverzicht en handig voor alle nieuwe lezers: één jaar dimboo blogt, 20 greatest hits. Voor het gemak in alfabetische volgorde.

De laatste snik
Déjà vu
Demografisch probleem
Directorium
Donald Rumsfeld
Electriciteit
Folterwet
Hertelling
Hopla
Koning Clovis
Korting voor gepensioneerden
Manusje-van-alles
Minority report
Oostelijk Havengebied
Open en bloot
Portrait of a Serial Eater
Proficiat, Dick
Sportwapen
Vaker dan nodig
Wolf

Tags: ,

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat en vooral verder doen, blog lezen is deel van mijn ochtendritueel geworden!

Lucas zei

Ook proficiat. Je zit bij mijn favorieten. Ik lees je graag.
Wacht met spanning op je commentaar op het 'Oude dokkenproject'.
Doe zo verder.