21 maart 2006

Wolf

Natuurliefhebbers, opgelet. Er zijn in Gent wolven gesignaleerd. Neen, niet in onze achtertuin maar in de Verlorenkost. Niet dat we ze al gezien hebben. We hebben het maar uit een brief. Van de Jack Wolfskin Store. Laat mij er even een paar passages uit citeren. Het zou een misdaad zijn om dat niet te doen.

Het begint al prachtig: "Laat ons samen huilen van vreugde. U weet wel, zoals wolven doen bij volle maan". Okee ... En we flarderen verder: "Het territorium van de wolf is nu liefst 30m2 groter" (lees: we hebben ons winkel uitgebreid), "Een mooie gelegenheid om u en de andere leden van onze roedel te bedanken" (lees: om dat te vieren krijgen onze trouwe klanten een geschenk), "Maar denk erom: in een horde eten de snelste wolven de mooiste brokken" (lees: aanbod geldig zolang de voorraad strekt). En dan, een uitsmijter van jewelste: "Breng uw vertrouwde Jack Wolfskin Store dus gauw een bezoekje. Ons hol staat open van dinsdag tot zaterdag, ... " en "Wij hopen u spoedig te kunnen besnuffelen". Can't wait, really.

Laat ons samen huilen, jawel. What's next? Straks vraagt Lacoste ons om even hun bek open te breken of aan hun staart te komen trekken. Maar bon. Met die brief krijg ik dus wel 30 euro korting op een nieuwe jas. Ik denk dat ik binnenkort toch maar eens ga checken hoe echt die verkopers het daar menen met hun wolfsgedoe. Krijg ik een extra korting wanneer ik huilend als een wolf de winkel binnen storm? Wanneer ik wild beest-gewijs een verkoopster bespring? Ah, the possibilities. Want ik ben anders wel voor de productjes van Jack te vinden. Ik heb twee jaar geleden een frak van hem gekocht in de AS Adventure. Voor een prijsje. Omdat ie einde reeks was. En in een schijtkleur. Maar wel al geweldig veel deugd van gehad.

Technorati Tags: , , , ,

1 opmerking: