04 februari 2007

Vroeg

Op weekdagen is W zelden de wekker. In het weekend is dat natuurlijk wel even anders.

Wij hebben elk een vaste dag om op te staan met W. A op zaterdag, ik op zondag. Gisteren wou hij al gruwelijk vroeg aan zijn dag beginnen. Ik hoopte gisterenavond dan ook dat hij vandaag wat slaap zou moeten inhalen. Helaas. Gelukkig is er Ketnet om stilletjes bij bewustzijn te komen. Maar Ketnet begint er pas om zeven uur aan, TamTam op VTM een kwartiertje vroeger. Na de Teletubbies, Nijntje, Musti en Hopla had W het wel gezien (alles samen kon ik dus nog twintig minuten suffen) en moesten we aan het echte werk beginnen.

Er stond vandaag niks op de agenda maar het werd toch een drukke zondag. Geen tijd dus voor een middagdutje (toch niet voor mij). Als ik niet slecht aan de week wil beginnen moet ik dus meteen in bed. Dat zal mij vandaag weinig moeite kosten.

Tags: , , ,

Geen opmerkingen: