24 mei 2006

Verrassing

Jawel, de verrassing is nog steeds een verrassing. Straks is het zover. Dan neemt A me vier dagen op sleeptouw. De voorbije weken heb ik verwoede pogingen ondernomen om iemand zijn mond voorbij te laten praten, maar zonder succes. Niet dat ik niet verrast wil worden natuurlijk. Want, laat ons wel wezen, had ik écht willen weten waarheen de trip gaat, ik zou het geweten hebben.

Terwijl A me al dagen probeert op het verkeerde been te zetten, droom ik nog steeds van hagelwitte stranden en palmbomen. Blonde modellen van Dove die mijn 5 o'clock cocktail komen brengen. "Anything else sir?". Ja, zoiets. Vier dagen wellness, dat zou ik na vandaag en de voorbije weken very well kunnen gebruiken. Een weekendje Ardennen mag ook, natuurlijk. Maar dan mis ik wel die Dove-modellen. En moet ik er het herfstweer bij nemen.

U hoort de komende dagen dus even niks van mij. Ik hoor volgende week wel hoe hard u mij heeft gemist.

Geen opmerkingen: