28 mei 2006

De pijn van het terugzijn

Maar gelukkig krijg ik morgen nog een dagje respijt. Neen, de verrassing bracht ons niet naar hagelwitte stranden. Maar dat wist ik eigenlijk al voor het vertrek. Wel naar Maastricht en omstreken. Een door A perfect georganiseerde citytrip. Zo perfect dat ik nu al begin te zweten bij het gedacht aan volgend jaar, wanneer het mijn beurt is. Ja, in vergelijking met A zijn die zogezegde pro's uit "Het leven zoals het is: reisbegeleiders" maar een bende amateurs. Alleen het weer viel tegen, maar dat zal u ook wel gemerkt hebben. We keerden terug met een hele lijst tips en aanraders. Maar daarover hebben we het later nog wel eens.

De pijn van het terugzijn. Nochtans telde ik deze namiddag op de terugweg de kilometers af. En trapte ik af en toe ietsje harder op het gaspedaal. Ja, we hebben W gemist. En ongelooflijk hoe veranderd die weer was na amper vier dagen. Dit weekend mogen we z'n eerste verjaardag vieren. Maar het was al langer dan een jaar geleden dat we er nog eens alleen met ons twee op uit waren getrokken. En het heeft dan ook ongelooflijk deugd gedaan. Bedankt!

Technorati Tags: , ,

Geen opmerkingen: