23 mei 2006

Miami Vice

Joepie, de tweede trailer is er. Lang geleden dat ik nog zó heb uitgekeken naar een film. Al sinds ik er lang, lang geleden de eerste berichten over las op Coming Attractions.

Ik moet dan ook zowat de grootste Miami Vice-fan aan deze zijde van de aardbol zijn. Niet minder dan baanbrekende televisie was het. Waar we destijds intens van genoten op één van de Nederlandse zenders (Veronica vermoed ik). En vorig jaar ook heel erg graag herbekeken op VT4 en op DVD. Nog veel vroeger hadden we er reeds elk beschikbare streepje muziek van gekocht. Al dan niet overseas besteld. Want zonder de muziek was Miami Vice nooit Miami Vice geweest. Ook het andere werk van Michael Mann kunnen we trouwens bijzonder warm aanbevelen. Heat, The Insider en zeker Collateral, de special editions staan hier allemaal in de kast.

En, u vraagt het zich misschien af. Jawel, dáár haalde ik mijn inspiratie voor mijn eindejaarssnor (intussen al een tijdje gesneuveld). Want willen we niet allemaal Sonny Crockett zijn? Ik was anders ook erg graag Ricardo Tubbs geweest.

PS: Miami Vice komt bij ons op 16 augustus in de zalen.

Technorati Tags: , , ,, , , , , ,

Geen opmerkingen: