Vlak voor kerstavond liet onze vaatwasser het afweten. "-30" stond er op het display. Wat, volgens de handleiding, zo veel wou zeggen als "Het beveiligingssysteem tegen wateroverlast is in werking getreden". En ook: "Neem contact op met de service-afdeling". Beetje verontrustend, want onze AEG F Silence is nog geen maand oud.
Kerstavond vierden we op verplaatsing maar toch maar meteen Vanden Borre gebeld. Na een kwartier "on hold" naam en telefoonnummer ingesproken op het antwoordapparaat. Op tweede kerstdag belden ze 's ochtends vroeg al terug. Dat ze donderdag iemand zouden sturen. Prima. Gisterennamiddag had ik ze nog eens aan de lijn. Of het zou passen als er direct nog iemand langs kwam. Natuurlijk. Nog geen kwartier later ging de bel al.
Even voordien had ik gezien dat de afvoerdarm van de vaatwasser "verdwenen" was. Die beveiliging had dus goed gewerkt en ons een ondergelopen keuken bespaard. Na een kwartiertje was de klus al geklaard. We kregen er van de vriendelijke hersteller nog enkele gouden tips bovenop. Weg met de all-in-one tabletten. Voortaan dus apart zout, spoelglansmiddel en bij voorkeur afwaspoeder in de machine. Kost alles samen minder dan de Sun-tabletten en onze vaatwasser zal er wel bij varen.
U heeft goed gekozen. Uw akte van vertrouwen. Er is allemaal geen woord van gelogen. Neen, ik ben niet gek. Als we nog eens een huishoudtoestel nodig hebben, weten we meteen waar naartoe.
Tags: vaatwasser, Vanden Borre
2 opmerkingen:
Wat een schoon service!
told you so! ;-)
Een reactie posten