21 december 2006

Music for Life

Music for Life is ondertussen halverwege. Fijne radio is het in ieder geval, maar zoals ik eerder al schreef, die hongerstaking (al wordt dat nu veel minder expliciet uitgespeeld dan tijdens de eerste aankondiging) vind ik nog altijd niks. Waarom werden de drie presentatoren niet een week lang op een strikt dieet van boterkoeken, pizza en frieten gezet? Misschien had McDonalds wel enkele miljoenen veil om van hun ongezonde imago af te geraken?

Neen, dat vasten is nergens voor nodig. En ik ben blijkbaar niet de enige die daar zo over denkt. Ook het lief van 3FM-presentator Giel Beelen, die al voor het derde jaar op rij in het Nederlandse glazen huis zit (StuBru leenden het concept voor Music for Life bij 3FM), deed er haar beklag over, lazen we op DSO. Maar dan wel om andere redenen.

"Als hij uit dat huis komt, is hij zo slap als wat. Dan mag ik weer verpleegster spelen." Een bezoek aan de schoonouders van Giel na de opsluitactie was vorig jaar geen succes. "Ik had er niks aan. Giel zei geen woord en hing uitgemergeld op de bank."

Dat belooft voor de significant others van Peter, Christophe en Tomas. En op De Soete na, hebben de heren zo al niet veel op overschot.

Tags: , ,

Geen opmerkingen: