01 december 2006

Henri

Het was lekker, gisteren in de Henri. Best leuk, zo eens niet moeten kiezen. Het aperitief was al uitgeschonken toen we, met een klein beetje vertraging, in Brussel arriveerden. Echt royaal kon je de porties niet noemen. Niet erg, want ik ben niet zo'n geweldig grote eter. Maar mijn bord was wel als eerste leeg. Het gebeurt niet veel, maar nu hadden we nog een gaatje voor het dessert. De sorbet smaakte overheerlijk en van de tafelgenoten die de tiramisu en de chocomousse hadden besteld, hoorde ik ook alleen maar oh's en ah's.

Ja, 't was een heel gezellige avond. Ik was één van de weinigen die vandaag geen dagje verlof hadden gepland. Het was dan ook bijna 1 uur toen het (na enig aandringen) terug richting Gent ging. Bijzonder snel, trouwens. Iets voorbij Koekelberg dommelde ik in om pas op de Rooigemlaan terug wakker te worden.

Een korte nacht dus. Ook voor W. Want die was niet helemaal in zijn haak en werd om de paar uur hysterisch huilend wakker. Gelukkig had A wel genoeg energie om op te staan. We lieten W dan maar een gat in de dag slapen (toch tot negen uur) en zo begon mijn werkdag ook wat later. En daar waren we niet rouwig om.

Nog een kwisvraag voor wie ook eens gaat eten in de Henri. Aan wie of wat ontleent het restaurant zijn naam? Antwoord op een gele briefkaart!

Henri
Vlaamse Steenweg 113-115
1000 Brussel
02/218.00.08

Tags: , ,

Geen opmerkingen: