06 december 2006

Duizend woorden

Een foto zegt meer dan duizend woorden. En bewegend beeld nog zoveel meer. De foto kreeg u al te zien. Nu ook de filmpjes.

Wie aandachtig kijkt, merkt dat ergens halverwege het filmpje het beeld even wegvalt. Dat komt omdat u voor de onderbreking naar een inwendige echo kijkt, daarna naar een uitwendige. Misschien minder goed te zien maar tijdens zo'n echo wordt er druk gemeten en geteld. Lengte, hoofdje en nekplooi. Allemaal dik in orde. En onze nummer twee heeft ze alle vijf. Vingertjes, that is.

Om u een idee te geven van hoe snel het allemaal wel gaat moet u maar eens naar het garnaaltje op de eerste echo (genomen op 19 oktober) kijken.

Onze gynaecoloog doet het nog met een videorecorder. Dus heb ik de onze vorig weekend van onder het stof gehaald. En via een kleine omweg, de DVD-recorder, belandden de eerste twee echo's veilig en wel op de iMac en nu dus ook op YouTube. Handig. Want vraag mij niet waar de cassette met de echo's van W is. Die moet hier ergens liggen.

Tags: , ,

1 opmerking:

Anoniem zei

damn! Op mijn pc van 't werk kan ik de video niet zien! Nu ben ik wel curieus, ik zal eens bij Dijf moeten kijken!