13 december 2006

Partner

A gaat haar geluk elders zoeken. En dus zit ik, sneller dan gedacht, zonder Partner. Ja, met hoofdletter. Want ik heb het natuurlijk over onze Peugeot Partner. Nu, echt de onze was het niet. Maar ik zal hem toch missen.

Eigenlijk heb ik bijna geen ervaring met het kopen van auto's. Mijn Visa kreeg ik cadeau en mijn Jetta kocht ik na een gouden tip van mama. Eigenlijk hebben we wel snel a new set of wheels nodig. De kerstvakantie komen we nog wel door zonder, al zal dat af en toe behoorlijk inconvient zijn. Het autosalon begint voor ons dus zeker een maand te laat. Al zie ik ons ook niet meteen een écht nieuwe wagen kopen.

En nu ik toch over mijn partner begon. We hadden vandaag iets te vieren. Negen jaar samen. Ik herinner mij de volle maan nog alsof het gisteren was. De 13de hoeft niet altijd ongeluk te brengen, wou ik hier nog bijschrijven. Maar dan zou ik natuurlijk vergeten dat we twee jaar geleden op 13 december te horen kregen dat A, toen zwanger van W, toxoplasmose had opgelopen. En ook vandaag catalogeren we maar beter onder de baaldagen. Ooit schrijven we daar wel nog eens iets over. Maar nu heb ik mezelf een afkoelingsperiode opgelegd. En voor u zich nodeloos ongerust begint te maken, het heeft in de verste verte niks met A of zwangerschappen te maken.

Tags: , ,

Geen opmerkingen: