05 oktober 2006

Vibrator

Inspector Gadget is terug! Niet dat u mij daar hoort over klagen, maar deze blog krijgt vooral vrouwen over de vloer. En dan kan ik deze natuurlijk niet laten liggen. OhMiBod, de iPod-vibrator. De OhMiBod plug je (pun intended) in je iPod (of gelijk welke andere muziekspeler met een hoofdtelefoonaansluiting) en vibreert op het ritme en beat van de muziek. Rammstein lijkt me een goede keuze.

Listening to your favorite sexy music and actually feeling the corresponding vibes quickly transports you to a place where music, mind and body truly "come" together. The range and intensity of the vibrations are endless, creating a dynamically sensational experience never felt before!

En voor de geïnteresseerden: de OhMiBod meet 14 centimeter, heeft een diameter van net geen drie centimeter en doet het ook op eigen kracht. En dan bedoelen we zonder iPod, want de batterijen zijn niet inbegrepen.

En wie nu dacht het perfecte verjaardagsgeschenk gevonden te hebben (better late then never, ey?), moet ik teleurstellen. En neen, ook een hands on-verslag moet u van mij niet verwachten. Maar wie de OhMiBod wel uitprobeert en daarover iets kwijt wil, help ik graag verder.

(Via Daring Fireball)

Tags: , ,

Geen opmerkingen: