30 oktober 2006

Het programma

Ik denk niet dat ik al een volledige dag alleen met W heb doorgebracht (*). Veel namiddagen en avonden, dat wel. Maar een ganse dag van 's morgens vroeg tot 's avonds laat? Neen, dat niet. Het zal ongetwijfeld voorbij vliegen, maar ik heb toch een programma opgesteld. Omdat het voor een bijna 17 maand (donderdag!) oude peuter vooruit moet gaan natuurlijk.

Voormiddag (7u30 tot 12u)

  • ontbijt en bad
  • bakker en krantenwinkel
  • boodschappen (Colruyt indien grote boodschappen, anders GB)
  • middageten

Middagdutje (12u-14u)

Namiddag (14u-17u):

  • Circus aan de Watersportbaan (niet voor de voorstelling natuurlijk, maar ik hoop dat er daar wat dieren te zien zijn)
  • Vieruurtje
  • Fnac (waarschijnlijk niet)

En dan zijn we al toe aan de gebruikelijke avondactiviteiten. En tussendoor moet er nog met de auto's gespeeld worden, boekjes gelezen worden en gaan we ook proberen om een tekening te maken. Het zal vooruit vliegen, maar dat had ik al gezegd.

[ (*) update: 11 juli lijkt natuurlijk al een eeuwigheid geleden. ]

Geen opmerkingen: