31 oktober 2006

Knipperlichten

Sammy is dan toch niet zo dom als hij zich voordoet.

Na het fietstochtje met W deze namiddag (aan het circus viel niks te zien, dus zijn we nog eens gestopt aan het speeltuintje in de Wielewaalstraat) zag ik in de garage dat de vier knipperlichten van de Partner aan stonden.

Tiens. Ik wist zeker dat ik die niet zelf (per ongeluk) aangezet had. Want net voor we vertrokken had ik de koffer nog dicht gedaan. Misschien één of ander alarm? Toen ik de deur open trok wist ik meteen hoe laat het was. Sammy was blijkbaar via de openstaande koffer naar binnen geglipt en had op de achterbank een dutje gedaan. En, eens wakker, zal hij met zijn poten aan het dashboard gezeten hebben.

Nog een geluk, want het zou anders wel even geduurd hebben vooraleer ik hem had ontdekt. Met alle gevolgen van dien.

Tags: , , ,

Geen opmerkingen: