18 september 2006

Verlengd weekend (bis)

Schrap! Perfect weer voor dakwerken vandaag. En in tegenstelling tot gisteren ging het al veel beter met die verkoudheid.

Ligt het aan ons of is het eigen aan renoveren? Maar elke keer ik iets van ons intussen wereldberoemde lijstje mag schrappen, moet ik er meteen weer twee dingen bijschrijven. En neen, we hebben het dan niet over de onvermijdelijke trip naar het containerpark (en met die roofing zullen we deze keer sowieso naar de Proeftuinstraat moeten) en het opkuiswerk.

Bon, het echte werk is gedaan. Nu nog een paar losse eindjes. Zo weten we meteen ook wat gedaan één van de komende weekends.

2 bochten 90° Ø 80 FF
1 beugel Ø 80
1 mof Ø 80

Ik ben wel benieuwd of de mannen van de Gamma me raar gaan bekijken als ik ze dat boodschappenlijstje onder de neus duw.

Tags: , ,

Geen opmerkingen: