04 september 2006

Kleine bijdrage

U heeft de reclame ongetwijfeld ook al op de radio gehoord. Voor de nieuwe spaaractie van De Morgen. Voor de complete Inspector Morse DVD-box. Alle 33 afleveringen en extra's op 17 schijven. Twaalf spaarpunten uit de krant knippen en dan is die box, mits het betalen "van een kleine bijdrage", van mij. Ook al heb ik een geweldige hekel aan knippen, als Inspector Morse-fan mag ik deze kans niet aan mij voorbij laten gaan.

Maar toen ik vorige week de kleine lettertjes gelezen had was ik meteen véél minder enthousiast. Die kleine bijdrage blijkt toch niet zo klein te zijn. 99 euro, jawel. Nu, als die box in de winkel ligt voor 200 of 150 euro, is het natuurlijk een geweldige deal. Vroeger durfde ik op een zaterdagnamiddag al eens een paar winkels afdweilen op zoek naar de beste prijs, maar tegenwoordig ben ik al blij als ik eens per maand in de Fnac geraak. En jammer genoeg ligt de Mediamarkt voor mij aan de verkeerde kant van de stad. Dus eigenlijk heb ik geen idee hoeveel die box kost. Maar hier zag ik hem voor 122 euro. Aangezien ik normaal enkel in het weekend een krant koop, doe ik mij met deze actie dus maar 10 euro voordeel. Neen, daar ga ik niet voor beginnen knippen en plakken.

Nu, vandaag heb ik toch maar De Morgen gekocht. Voor de zekerheid, maar meer nog voor W zijn knipselmap met Belangrijke Gebeurtenissen. Daar mag AA natuurlijk niet in ontbreken. Al een hoop knipsels intussen, nu nog een map. A zal het graag horen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Een knipselmap voor W, schitterend idee!
Ik plan er een te maken met koetjes, eten en drinken, familie, schoenen en soorten tuutjes. Dingen uit zijn leefwereld dus. Maak jij er maar een met dingen uit jouw leefwereld. Indoctrinatie??