05 september 2006

Melrose Place

Het nieuwe tv-seizoen is begonnen. En het lijstje met programma's waar ik de komende weken voor thuis blijf (of de DVD-recorder programmeer), is voorlopig nog erg kort. Maar eigenlijk wou ik het hebben over de programma's waar ik dit najaar géén tijd zal aan verspillen. Stof genoeg voor een lange reeks, maar ik beperk mij vandaag tot één bekentenis.

Thuis laten we dit najaar volledig aan ons voorbij gaan. Ja, ik geef het toe, anderhalf seizoen lang heb ik uit vrije wil op Thuis afgestemd. Niks beters om te bekomen van een drukke werkdag dan een half uurtje kwalitatieve soap. Een lach, een traan en een paar misverstanden. Meer moet dat niet zijn. Ook heerlijk om bij in te dommelen, trouwens. Maar toen gingen ze helemaal de freak-toer op met een moord in Marokko, Duitse dubbelgangers en een zich prostituerende drugsverslaafde. Allemaal zó van de pot gerukt dat het niet meer om aan te zien was. Met Melrose Place, zat ik vanavond op de fiets te bedenken, ging het destijds net zo.

Technorati Tags: , , , ,

Geen opmerkingen: