06 september 2006

Showtime

Voilà, één ding minder (wel, twee eigenlijk). Een week te vroeg zelfs. Het is weer eens showtime want Apple nodigde deze week de pers uit voor een zoveelste "special event". Niemand die er nog aan twijfelt dat onze favoriete fruit company vanaf volgende week naast muziek, videoclips en tv-programma's (nog steeds enkel in de VS) ook films gaat aanbieden op de iTunes Music Store (die ze dan maar beter ineens kunnen omdopen in de iTunes Media Store want de vlag dekt al langer de lading niet meer).

Vraag blijft wat er nog meer aangekondigd wordt. Alvast geen nieuwe iMacs met Intel Core 2 Duo-processors én 24-inch scherm (wat een beest!). Niet tegen A vertellen, maar als er iemand geïnteresseerd zou zijn in een 10 maanden oude iMac (nog met een G5-chip maar wel al met ingebouwde iSight-camera en Front Row), u weet ons te vinden.

Ja, de dagen voor zo'n event zijn altijd dikke fun. Ook nu draait de geruchtenmolen weer in overdrive. Als we alles mogen geloven wat we op internet gelezen hebben tovert Steve Jobs op 12 september ook nog het volgende uit zijn hoed: de langverwachte iPod-GSM (ik heb al een uitstekende GSM, iPod-wit zelfs, die het daarenboven via Bluetooth heel goed kan vinden met mijn iMac), nieuwe iPods -zowel regular als nano (onze iPod is intussen vintage en doet het nog steeds uitstekend, dankuwel) en een versie van de Airport Express die behalve muziek ook video draadloos naar ons home entertainment center beamt (vier Engelse woorden op een rij!). Ik zet alvast mijn geld in op dat laatste. Want de nieuwe afleveringen van Lost mogen dan al een hit zijn op de New Yorkse metro, wij kijken nog het liefst tv en film vanuit onze luie zetel op een scherm dat groter is dan 2 vierkante centimeter.

Had ik al gezegd dat het hier niet altijd over koetjes, kalfjes and life as we know it zou gaan?

Technorati Tags: , , , , ,

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik weet wel iemand die mogelijk geïnteresseerd is in je i-mac! nl. Herlinde, de vriendin van jason (van de Husbands).
Mocht je 'em willen verkopen, weet me dan je prijs te zeggen, dan vertel 'k het aan Herlinde.
Greetz,an

Barton zei

Waarschijnlijk zal je enkel iTunes songs op je iGSM kunnen afspelen en wordt Apple bij deze een nieuwe Jamba.

Anoniem zei

Na de vette vingers van w op het toetsenbord en de vele zitplaatsen van vliegen op het scherm is zo een ding echt niet meer verkoopbaar, believe me..
a