19 juni 2006

Live forever

Dat ik een hypochonder ben, wist u al. Maar blijkbaar hoef ik mij nergens zorgen over te maken. Behalve dan over mijn pensioen. Want als het in de NewScientist staat, zal het wel kloppen zeker? In 't kort: hoe meer tassen koffie je per dag nuttigt, hoe beter je lever beschermd wordt tegen de gevolgen van alcohol. Wat dat betreft zitten we dus al safe, koffie drinken we genoeg. Net genoeg alcohol ook om goed te zijn voor hart en bloedvaten. Zodanig dat ik ook geen last kan hebben van die paar sigaretten per week. En ook die roken we alleen maar om later geen last te krijgen van alzheimer. Zie daar, dé formule voor het eeuwige leven. Nu moeten we nog alleen iets verzinnen tegen de stress. Een dodelijke ziekte naar het schijnt. Laten we alvast beginnen met vakantie. Nog even doorbijten.

Technorati Tags: , , ,

Geen opmerkingen: