11 juni 2006

Vaderdag

Mijn tweede vaderdag (vorig jaar was W amper twee weken oud) werd op zaterdag al gevierd. Toen ik W een hele dag voor mij alleen had. Of W had alleen mij, het is maar hoe je het bekijkt. Neen, er zijn geen ongelukken gebeurd.

W was de avond ervoor na het bezoek aan de grootouders pas om 23 uur in slaap gesukkeld. De eerste helft van de dag was dus een piece of cake, want W zijn voormiddagdutje liep uit tot bijna half twee. Daarna hebben we achtereenvolgens gegeten, een uurtje in zijn nieuwe zwembadje geplonst (hij, niet ik), Justine Henin de eerste set zien winnen, een blitzbezoek aan het feest in de crèche gebracht, fruitpap gegeten (wij samen), een heel kort dutje gedaan, in de Bugaboo door de Bourgoyen naar de GB en terug, om een film voor papa, flesje gedronken, yoghurttje en rijstkoek gegeten en dan nog kort in bad. Na een paar pogingen is W dan rond 22u in slaap gevallen. Het was ook warm voor het ventje. Van die film heb ik alleen maar het eerste half uur gezien. Ja, mijn respect voor alleenstaande mama's en papa's is er alleen maar groter door geworden.

Technorati Tags:

Geen opmerkingen: