21 januari 2007

Dikke tong

Nu had ik het toch wel weer zeker? Een gezwollen tong. Nog erger dan die keer vorig jaar. Ook nu merkte ik er in de vroege ochtend (ik werd gewekt door de wind) nog niks van. Maar bij het opstaan kon ik met moeite mijn tong uitsteken, laat staan spreken. En het duurde deze keer tot de vooravond vooraleer alles weer normaal was.

Een allergische reactie? Misschien, al heb ik zo mijn twijfels. Voor het geval het zich nog een derde keer voordoet, toch maar eens noteren wat ik vorige avond allemaal consumeerde. Twee pizza's van wijlen Dr. Oetker (Hawai en Vegetale) met een slaatje. Samen met A natuurlijk. Eet ik regelmatig dus dat kan het niet zijn. Een zakje schepsnoep van de nachtwinkel aan de Studio Skoop. De gebruikelijke lekkernijen van Haribo. Was er iets mis met die snoep dan had zich dat waarschijnlijk wel anders geuit. Na de film nog twee cocktails met rum (Cuba Libre en Daquiri).

Ja, het was een gezellige avond. Wel ironisch dat ik na het zien van Babel (een geweldige film!) een halve dag geen deftig woord meer kon uitbrengen.

Tags: , , ,

2 opmerkingen:

Barton zei

Aan de pizza's van Dr. Oetker zal het niet liggen want dan zouden alle studenten ziek zijn :)

Anoniem zei

maar die nachtwinkel aan de studioskoop daarentegen...volgens mij neemt die vaak ene loopje met de hygiƫne!