03 januari 2007

De laatste en de eerste

Mijn laatste vakantiedag en de eerste dag van de solden. Daar moesten we van profiteren natuurlijk. Ja, het was druk in de Veldstraat, maar zeker geen overrompeling (toch niet op het middaguur). Ik moest dan ook maar in één winkel zijn. Met vijf stuks het pashokje in, vier afgerekend aan de kassa. Vanavond door A gekeurd en goed bevonden. Oef. Want het is járen geleden dat ik nog eens alleen kleren ging shoppen.

Deze middag ook te weten gekomen dat je met Fnac-aankoopcheques nog tot twee maand na de geldigheidsdatum zonder blikken of blozen kan betalen. Ik had nog een bon die geldig was tot en met 31/12/2006. Nu niet meer.

Voor A was het vandaag al de eerste werkdag. Op de nieuwe job (voor wie het nog niet wist: nieuw GSM-nummer en e-mailadres krijgt u binnenkort, intussen kan u natuurlijk terecht op het vertrouwde Yahoo-adres en mijn nummer). Om een lange uitleg samen te vatten in zes woorden: ze heeft er veel zin in. En voortaan wordt W in principe ruim voor sluitingsuur door zijn mama afgehaald in de crèche.

2007 won't be like 2006, zeker weten.

Tags: , , , ,

Geen opmerkingen: