28 augustus 2006

Eurosport

Op dagen zoals vandaag mis ik Eurosport. Toen die enkele jaren geleden van de kabel werden geknikkerd, veroorzaakte dat nog een storm van protest bij tv-kijkend Vlaanderen. Intussen namen ze ons ook nog eens CNN, BBC World en Arté af maar geen haan die er naar kraait (toch niet luid genoeg). Ja, het zit diep, maar daar wou ik het nu niet opnieuw over hebben.

Vannacht speelt André Agassi mogelijk zijn laatste wedstrijd. Ever. En mocht Eurosport nog op de kabel zitten ik zou mij nu met slaapzak in de zetel installeren. Om de wekker om half vier te zetten. La Deux, tegenwoordig onze enige bron van live-beelden tijdens de niet-Europese Grand Slams (ja, ook van de wedstrijden waar er geen landgenoten aan het net verschijnen), houdt er straks rond 3u mee op. Toch als ik het programmaschema op teletekst en hun website mag geloven. Natuurlijk duimen we dat André de eerste ronde overleeft en zijn tweede wedstrijd woensdag ergens in de namiddag moet spelen (bij ons tussen 17u en 1u op de buis). Maar gezien de omstandigheden zal hij wel telkens de avondwedstrijd (vol stadium, in primetime op de Amerikaanse tv) mogen spelen. En neen, heruitzendingen en samenvattingen zijn niet hetzelfde.

Technorati Tags: , , ,

1 opmerking:

Barton zei

In A'pen zit Eurosport nog op de kabel. 't Is tennis nu.