22 augustus 2006

Not my kinda space

Johnny kon er het afgelopen weekend maar niet over zwijgen. Over al zijn vrienden op MySpace. Tom Petty, Neil Young, Admiral Freebee, Eels, ... samen al 36 stuks. Kijk, zaten we op MySpace ik stond er ook tussen want ik ben een grote fan van Johnny. Maar voor de rest, colour me not impressed. Ik vind er eerlijk gezegd maar niks aan, aan MySpace. En ik begrijp dan ook niet waarom dat ding zo'n succes heeft (46 miljoen bezoekers vorige maand!).

Kan er mij trouwens iemand vertellen wat dat eigenlijk zou moeten voorstellen? Oorspronkelijk draaide MySpace rond muziek. Veel muzikanten hebben er een pagina waarop ze hun volgende concerten aankondigen, hun nieuwe nummers laten horen en doorlinken naar bevriende artiesten en bands. Prachtig! Maar nu lijkt het meer op de poëziealbum van de tieners anno 2006 (Johnny valt dan wel ruim buiten de doelgroep) en een datingsite (Of toch niet?). Tja, netwerken is dan ook niet aan mij besteed. Ik heb al werk genoeg.

Technorati Tags:

Geen opmerkingen: