15 augustus 2006

Zucht

En zo zit de vakantie er op. 't Zal nijpen morgenvroeg. En niet alleen omdat de wekker weer op half zeven staat. Ook voor W wordt het weer een hele aanpassing. Hij zal er niet graag bijzijn als ik hem morgen in de crèche achterlaat. Ik doe intussen nog even alsof mijn neus bloedt. It ain't over till it's over. En daarenboven neem ik nog een trage start deze week. Want vanaf donderdagavond zitten we al op Pukkelpop, dingen te doen voor deze fijne website.

Te kort? Neen, drie weken en oneffen is niet te kort. We houden een erg voldaan gevoel over aan deze vakantie. Al hadden we de voorbije anderhalve week wel graag wat meer buiten geweest. Neen, eigenlijk hebben we alles gedaan wat we wilden doen. En meer.

Tijdens de vakantie worden er ook altijd weer goede voornemens gemaakt. En met ééntje kan ik morgenvroeg meteen starten. "Denk aan den bol!", zegt A altijd als ik weer eens onnozel loop te stressen. Ja, we zitten maar op een ronddraaiende bol. Een zandkorrel in een zwarte woestijn. En zoveel miljoenen mensen hebben echt een reden om zich op te winden.

Geen opmerkingen: