18 maart 2007

Voos

Toen ik vrijdagnacht thuis kwam wist ik (en A een kwartier later ook) meteen waar die olie uit de vispot naartoe was. We hadden fondue gegeten. De elektrische kookplaat stond waarschijnlijk (veel) te hard, want na twee uur was die vispot dus gewoon leeg. De vleespot was nog bijna vol, al zag de olie wel bijna zwart. Voos. Ik wist meteen weer waarom ik niet zo aan fondue ben. Ook al was het à volonté, na anderhalve portie hield ik het voor bekeken. Dat de selectie groenten nogal mager uitviel en dat de frietjes naar karton smaakten, hielp natuurlijk ook niet.

Geen nood, we vertoefden in aangenaam gezelschap en we zouden ook nog enkele spelletjes bowlen. Tja. "Fluo bowling" is zo mogelijk nog ergerlijker dan verbrand fonduevet. Bowlen in het pikkedonker terwijl de muziek loeihard staat, het is niet meteen my idea of a good time.

We hebben het "Bowlingpaleis" in Lochristi dus meteen bijgeschreven op onze "niet voor herhaling vatbaar"-lijst. En ik was, achteraf bekeken, erg blij dat A, door een dom misverstand, niet mee kon. Want met de 40 euro die we zo uitspaarden, kunnen we wel leukere dingen doen.

Tags: , , ,

Geen opmerkingen: