14 maart 2007

Medisch bulletin

Het gaat al veel beter, dank u. Gisteren bij het opstaan onrust in de buik en alles wat daar bij hoort (ik bespaar u de details). 's Avonds thuis gekomen met spierpijn, algehele mottigheid en behoorlijk wat koorts (38°). Ai, dat kondigde zich aan als een buikgriep. Dus sloegen we het avondeten maar over want ook A voelde zich allesbehalve lekker.

Het vasten en 14 uur slaap hebben deugd gedaan, want we voelen ons intussen al heel wat beter. En waarschijnlijk zal ik morgen weer gewoon kunnen gaan werken. Een goede zaak. Want wie kan werken, kan ook uitgaan (vrijdag wel te verstaan).

Tags:

1 opmerking:

Anoniem zei

das dan ook de reden waarom ik nu krakkemikkig achter mijn PC zit. Vooral 1 schouder doet lastig, jaja degene die we vanavond nodig hebben. Maar geen probleem, ik heb al een excuus om als laatste te eindigen :-)