30 april 2007

Sequels

De bioscooprelease van Spider-Man 3 morgen, is meteen ook het startschot voor een zomer vol sequels. Ik heb de eerste twee Spider-Man-films gezien maar zat niet meteen te wachten op nummer drie. Maar na het lezen van de lovende recenties moet ik misschien toch maar gaan kijken.

Verschillende andere sequels hadden we wel al lang aangestipt in onze agenda. Ocean's Thirteen (13 juni), bijvoorbeeld. Ocean's Eleven vond ik geweldig, Ocean's Twelve heb ik op DVD gezien en vond ik eigenlijk maar zozo. Catherine Zeta-Jones en Julia Roberts zullen we in Ocean's Thirteen niet missen want we krijgen er Al Pacino voor in ruil. Niet te missen dus.

Ook voor Live Free or Die Hard (4 juli), de vierde Die Hard, trekken we met plezier nog eens naar de bioscoop, maar dat wist u al. Ook de trailer van The Bourne Ultimatum (12 september) ziet er veelbelovend uit. We zagen Matt Damon graag bezig in de eerste twee Bourne-films en alleen al voor de locaties (Berlijn, Londen, Oxford, Parijs, Riga, Madrid, Tanger, New York, ..) gaan we zeker naar Ultimatum kijken.

Pirates of the Caribbean: At World's End (23 mei) en Harry Potter and the Order of the Phoenix (11 juli) geven we nog even mee voor de volledigheid, maar sparen we waarschijnlijk op voor de thuisbioscoop tijdens een druilerige herfstdag.

En voor wie net als ik verlekkerd is op trailers, wil ik graag nog even deze site van harte aanbevelen. U vindt er links naar de trailers van al deze sequels (maar ook van honderden andere films), zo hoeft u de vaak vreselijke officiƫle websites niet af te dweilen.

Tags: , , , , , , , ,

Geen opmerkingen: