25 juli 2006

Camp dimboo

Het is hier per minuut te betalen, het kot sluit hier om 22u en het toetsenbord is qwertzu (echt waar), dus ik hou het kort. We zijn erg goed geland in Interlaken. Ook hier is het lekker warm maar, waarschijnlijk omdat we aan de noordzijde van de Alpen zitten, krijgen we hier steevast rond een uur of 5 een bui over ons heen. En de bui van vandaag was bijzonder pittig.

Neen, we komen niet meer terug. Toch niet zolang er geld op onze rekening staat. Helaas is Zwitserland allesbehalve een goedkoop land, dus ergens volgende week staan we terug in Gent. En over geld gesproken, vreemde valuta, dat was nog eens lang geleden. Ik moet van alle prijzen in Zwitserse franken een derde aftrekken rekende A voor me uit. Maar dan nog blijft het duur ...

[update 01/08/06: het was 21u59 en ik had geen 1 Franc-stukken meer. En toen ik de dagen erna even tijd had, was de computer bezet. Deze post bleef dus een weekje bij de kladjes staan. Het vervolg leest u morgen en later deze week.]

Geen opmerkingen: