07 juli 2006

Lewis

Vanavond Lewis terug gezien. Op Nederland 1. Hij zag er oud en moe uit. Hij mist Morse waarschijnlijk. Ik ook.

Shit, te laat de tv aangezet. En zo heb ik "Lewis" gemist. Een pilootaflevering van wat de opvolger van Inspector Morse moest worden. Ik weet niet of er ooit nog echt een serie van komt. Ja, wij hebben gehuild toen de laatste aflevering van Inspector Morse werd uitgezonden. En toen acteur John Thaw een paar jaar later bezweek aan kanker ook een traantje weggepinkt.

Ah, Inspector Morse, dat was nog eens televisie. Twee uur kwaliteit. Die niet door reclameblokken werd onderbroken. Ik heb alle afleveringen minstens twee keer gezien. Doet er mij aan denken dat ik de DVD-box nog in huis moet halen. Of op het verlanglijstje voor mijn 35ste verjaardag moet zetten. Nog een maand of drie geduld dus.

Technorati Tags: , , , ,

Geen opmerkingen: