19 juli 2006

Belastingen

Naar aloude gewoonte ben ik daarnet de belastingsbrief gaan bussen. Ja, ik weet wel dat we op de valreep nog twee weken uitstel hebben gekregen. Uitstel, al wil onze minister van Financiën dat niet met zoveel worden gezegd hebben. "Automatische tolerantie", heet het. Yeah, whatever. Maar onze brief was nu toch klaar en ik zie mij er niet meer geraken voor we zondag -eindelijk- de piste in zijn, vandaar. Want de Zuiderpoort, waar we dit jaar voor het eerst naar toe moesten, is niet meteen bij de deur (met dank aan Gentblogt voor de wegbeschrijving).

Iets over half elf. Je denkt dan de enige zot te zijn die nog op dat uur met z'n bruine envelop de juiste brievenbus zoekt. No way, José. Er waren duidelijk nog wel meer mensen met een "we zijn er dan vanaf"-gevoel. Of mensen die ook dit weekend op verlof vertrekken. Enfin, moest voor het echt geweest zijn, er waren er waarschijnlijk nog een pak meer.

Technorati Tags:

1 opmerking:

Anoniem zei

Maar Dimi toch, echte nerds zoals ik doen dat online, jij dan niet?