16 juli 2006

Big Jump

Ik had wel een duwtje nodig. Want aan uitvluchten geen gebrek. Wie moet er dan op W letten? Ze zeggen dat je er niet in mag zonder zeesletsen. Kijk eens wat een rij, als ik nu moet aanschuiven zit ik er binnen een uur nog niet in. Maar uiteindelijk zag het er toch te lekker uit. Ook al moest het dan maar in mijn onderbroek.

We hebben het natuurlijk over de Big Jump, deze namiddag aan de Coupure. Big Jump is een Europees initiatief waarbij in verschillende Europese steden honderden mensen de rivieren induiken om te ijveren voor properder rivierwater. Zelf liet ik mijn camera thuis, maar op Gentblogt sfeerfoto's genoeg.

Toen we om kwart na twee aankwamen was er al een pak volk. En toen Luc De Vos een uur later als eerste het water in mocht, kon zelfs van een kleine overrompeling gesproken worden. En, ik kan u verzekeren, het water was lekker. Perfect eigenlijk. En neen, dat rook helemaal zo slecht nog niet.

Jammer dat het maar voor die ene keer was. Ik zag het anders al helemaal voor mij. Een strandje, een paar openluchtdouches en een ijsventer ("friiiiiiiscooo!"). Meer zou dat niet moeten zijn.

Technorati Tags: , , , ,

Geen opmerkingen: