02 juli 2006

Puik

Helaas, morgen wacht de day job. Natuurlijk zou ik mij daar niks van kunnen aantrekken. En dan zou ik nu het feestje van Superdiscount in de Marquee en straks de champagne ... euh cava, niet moeten missen. Maar nog eens een nacht met slechts een paar uur slaap zou er wel eens te veel aan kunnen zijn. Het credo van mijn moeder -"Gebruik je verstand!"- indachtig, dan maar om kwart na zes mijn biezen gepakt. Om minder dan twee uur later (dat ging vlot!) door A & W op perron 10 in Gent-Sint-Pieters opgewacht te worden (verrassing!).

En zo zit ik voor de verandering ook eens aan de andere kant van de lijn. En, al ben ik natuurlijk licht bevooroordeeld, er is weer puik werk afgeleverd de voorbije vier dagen. Alles is voor verbetering vatbaar natuurlijk, maar ik mag mij daar niet echt meer mee moeien. Soit. Geen Depeche Mode maar nu wel Superdiscount en eerder op de avond, toen we met een wit wijntje op het terras zaten, nog Hooverphonic. Ik heb het nog nooit nodig gehad, maar die live-stream is echt wel fantastisch. Ja, het wordt weer even afkicken.

Technorati Tags: , ,

Geen opmerkingen: