11 september 2008

Draad

Ik ben toe aan een nieuwe iPod. Mijn Shuffle doet nog elke dag dienst maar is intussen tot op de draad versleten. En mijn andere iPod, een museumstuk met een harde schijf van 10 GB (de derde iPod die Apple uitbracht), komt al lang niet meer buiten. Het zal u misschien verwonderen, maar ik heb echt maar twee iPods.

Een nieuwe iPod dus. Natuurlijk zou ik ook gewoon een nieuw koptelefoontje kunnen kopen. Maar die nieuwe iPod nano en iPod touch zien er om ter lekkerst uit. Het wordt echt moeilijk kiezen.

Ik hoef gelukkig niet op een euro meer of minder te kijken. Want binnenkort word ik voor bewezen diensten tijdens het afgelopen festivalseizoen (het begon met Rock Werchter en eindigde met Pukkelpop en er zat gelukkig niks tussenin) bedankt met een stapeltje Fnac-bons. En bons dat is zo een beetje als Monopoly-geld, je geeft het zonder nadenken uit.

Tags:

Geen opmerkingen: