28 oktober 2007

Feest

De afwezigen hadden natuurlijk ongelijk. En ze waren in de minderheid. Ik telde gisteren 54 zogenaamde volwassenen en 20 kinderen. Een mooie bende. Iedereen leek zich wel te amuseren. Wij ook, al zijn dergelijke massafeestjes altijd leuker voor de gasten dan voor de gastheer- en vrouw. Natuurlijk had ik met die of die nog eens willen babbelen. Of verder geraken dan "Hallo, hoe is't?". Maar dan kwam er altijd wel iemand nieuw binnen of werd er weer eens aan mijn mouw getrokken.

De zaal was in geen tijd opgekuist en iets voor zeven uur stond ik alweer thuis. Met een berg afwas (de vaatwasser heeft overuren geklopt dit weekend) en een voorraad alcoholische dranken to last me till New Year (het is duidelijk niet het moment om te stoppen met drinken). En een hoop andere fijne cadeaus. Fnac- en Bongobonnen, herfstmandjes met onder meer potentieverhogende confituur (als dat maar goed afloopt), boeken, speelgoed voor de jongens (mijn eerste Bionicle!), ... te veel om op te noemen. Bedankt!

En nu is het aan iemand anders om nog eens iets te organiseren.

Tags:

Geen opmerkingen: