16 november 2008

Londen

Een decennium geleden ging ik eens sightseeing in Londen (dacht dat het al langer geleden was maar mijn "Let's Go-gids" dateert van 1998). Moederziel alleen. Ik ben er sindsdien nooit meer terug geweest. Maar morgen stappen we terug op de Eurostar. We gaan er deze keer niet de toerist uithangen maar een opleiding volgen. Tot en met donderdag. Alleen, ja.

Tickets en hotelreservatie, check. MacBook met toebehoren, check. Reisstekker (goed dat we daar tijdig aan gedacht hebben!), check. Leesvoer en entertainment, check. Rest ons morgen alleen nog onze valies te maken en even langs te lopen bij de bank voor wat local currency. Kwestie dat we dan zonder geld te moeten tanken meteen de metro kunnen nemen naar het hotel. Gisteren niet meer in de Fnac geraakt voor een nieuwe gids, maar die zal ik toch niet nodig hebben.

Ik ben benieuwd.

Tags: , ,

1 opmerking:

kat_irl zei

Jealous, niet alleen voor de opleiding (die me wel heel erg aanspreekt) maar vooral omwille van de lage pond. Shopping in London. Yum!!!!