16 april 2006

Temptation

Ik ben er vorige week eens per toeval (ja, echt) op gezapt. Op Temptation Island, u weet wel, dat soft-erotisch programma op VT4. En blijkbaar had ik nog niets gemist. De vier mannen zaten aan tafel te klagen dat de vrouwelijke vrijgezellen niet genoeg hun best deden. Dat er toch zo weinig "temptation" te beleven viel.

I know the feeling, zeg ik dan. Moet u weten dat ik nu al twee weken op rij met uitsluitend vrouwelijk gezelschap ben uit geweest. Vorige week met vijf vrouwelijke collega's. En gisteren met A en drie treinvriendinnen. Het moet toch een beetje een gek gezicht zijn. Ik vraag mij af of andere mannen vol bewondering en afgunst dan wel met medelijden naar mij kijken. En wat het los maakt bij de vrouwelijke bevolking. Neen, er is mij ook niemand komen vragen hoeveel kamelen ik daar voor wil. Jammer.

Technorati Tags: , , ,

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik (V) beschouw de mannen die omringd door vrouwen op stap gaan altijd een beetje als de stiekemerds. Ze zitten zo een beetje mee te lachen en instemmend te knikken, maar slaan wel alles netjes op in hun female-information-database. Wat doen ze graag? Waar kan ik ze mee paaien? Om dan ten gepaste tijde uit te pakken met bv een saunabon. Of om naar 'Diarios de motocicleta' (vrouwen weten waarom) te gaan kijken met hun lief. Enkel een vent die van tijd tot tijd met vrouwen op stap gaat, weet dat zulke dingen meisjes week maken.

Anoniem zei

Helemaal eens met anonymous. Maar ook chapeau. Want eigenlijk is dat een cursus. En voor mensen die na hun uren nog de energie hebben om een cursus te volgen, daar doe ik mijn hoed voor af.
Nu nog opleidingscheques!

Bea