02 september 2007

Collect & Go

Mij zien ze niet meer in de Colruyt. Toch niet in de winkel. Neen, ik ben niet opnieuw aan de deur gezet door een collega van Philippe Geubels die een stiptheidsactie hield (of op tijd op een feestje moest zijn, wie zal het zeggen). Die rel ga ik niet opnieuw oprakelen want ik heb lang geleden al, na een telefoontje van de vriendelijke gerant van onze winkel, terug vrede gesloten met de Colruyt.

Ik heb eigenlijk altijd graag boodschappen gedaan. Maar met twee kinderen telt elk uur. Voortaan doen wij onze wekelijkse boodschappen online, via Collect & Go van Colruyt. En daar besparen we flink wat tijd mee. Het begint al met het opmaken van het boodschappenlijstje. Even de koelkast, diepvries en het voorraadrek in de garage controleren, ons persoonlijk lijstje op de C&G-website oproepen en aanvinken wat we tekort komen. Klaar. Onze boodschappen staan op het afgesproken tijdstip netjes in plooiboxen gestapeld op ons te wachten. Leeggoed inleveren, betalen, inladen en wegwezen. Op minder dan een kwartier (onze Colruyt is vlakbij) sta ik terug thuis.

En wat kost dat? 4,5 euro en dat is voor niks. Neen, het geld groeit (helaas) niet op onze rug maar die 4,5 euro haal je er echt wel uit. Online kan je immers veel gemakkelijker prijzen vergelijken dan in de winkel, je koopt alleen wat je nodig hebt (geen impuls- of hongeraankopen meer) en je profiteert van alle extra kortingen zonder dat je er één bon voor moet uitknippen (en daar word ik natuurlijk extra vrolijk van).

PS: voor de mannen (en vrouwen) in Halle: het ene plezier is het andere waard. Ons klantnummer is (denk ik) 34870650. 1 jaar gratis?

Tags: , ,

1 opmerking:

Anoniem zei

het doet altijd plezier om een tevreden klant te hebben!! en neen ik kan niks doen met uw klantnummer, ik zou trouwens eerder mijn eigen klantnummer een beetje naar voren schuiven voor dat één jaar gratis, hoewel ik mag niet klagen. Mijne winkel was vandaag weer gul met de kortingsbonnekes, en we hebben weer veel bespaard!! we blijven de goedkoopste!