11 juli 2007

01-18-08

Voor het eind van mijn vakantie (deel 1, welteverstaan) moet en zal ik in de cinema geraken. En het zal meteen voor een double bill zijn, want anders dreig ik zelf mijn recente filmtips te missen.

Ook voor 2008 hebben wel al een tip in petto. Het nieuwe project van J.J. Abrams, de man achter Lost, heeft nog geen titel maar wel al een geweldige eerste (van een ongetwijfeld lange reeks) trailer en een releasedatum (18 januari 2008, toch in de VS) en een codenaam (Cloverfield). Een "giant monster movie", verteld door een groepje jongeren die de aanval op New York vastleggen met hun videocamera's, meer is er momenteel nog niet over bekend.

Godzilla, maar dan niet om te lachen (dat was Godzilla -de Amerikaanse remake van 1998, want het Japanse origineel heb ik nooit gezien- ook niet, maar lachwekkend in ieder geval), vermoed ik. Ik hoop alleen maar dat we, in tegenstelling tot Lost, niet achterblijven met een geweldig onvoldaan gevoel wanneer de aftiteling begint te lopen.

Tags: , , ,

Geen opmerkingen: