29 juni 2007

Rock Werchter

Ik heb al twee dagen gemist, maar erg is dat niet (Ah, de goeie ouwe tijd, toen Rock Werchter slechts twee dagen duurde). Morgen ben ik er weer bij. Om voor de twaalfde keer op rij dingen te doen voor deze fijne website. Acht jaar lang was het om den brode, de laatste jaren als Chinese vrijwilliger. Het zou best wel eens de laatste keer kunnen zijn.

Als ik zie hoeveel websites dit jaar "live" verslag uitbrengen over Rock Werchter (Humo, De Standaard, De Morgen, Focus Knack en dan vergeet ik er zeker nog enkele), zal het daar druk zijn in de backstage.

U weet wat ze zeggen over het origineel. En misschien kent u het volgende fijne Amerikaanse (?) spreekwoord ook wel: meningen zijn zoals assholes, everybody got one. En dat geldt zeker voor concerten. Maar wie leest dat allemaal? Nu het mijn winkel niet meer is, mag ik mij dat hardop afvragen.

Ook opmerkelijk: voor het eerst zijn de live-streams van Belgacom niet op Mac te bekijken. Wel een beetje vreemd omdat in het reclamefilmpje een bevallig tienermeisje opgewonden zit te worden voor een Mac. "Belgacom neemt je mee". Jaja.

Tags: ,

Geen opmerkingen: