26 mei 2009

Suada

Toen ik dit leaflet op de mat vond, dacht ik eerst dat het een grapje was van Jean-Marie. Maar neen, Suada is for real.

Het is een niet te onderschatten handicap, zo'n naam. Zeker voor wie een politieke carrière ambieert. Maar dat mag mevrouw Mulahasanovic (na wat oefening bekt het nog best aardig) natuurlijk niet tegenhouden. Iedereen is welkom bij Lijst Dedecker, zoveel is duidelijk. En Suada gaat ervoor:

Net zoals Ulla er twee jaar geleden voor ging en zich sindsdien in stilte bezig houdt in het federale parlement. Gezien haar redelijk onverkiesbare 23ste plaats (maar een mens mag toch dromen) krijgt Suada die kans waarschijnlijk niet.

"Geïntegreerd dankzij taal, arbeid en ... gezond verstand". Aandoenlijk. Go Suada! "Geïntegreerd dankzij taal". Maar wacht eens even:

Iemand had het haar moeten zeggen. Het Oost-Vlaamse partijbestuur, de lay-outer, de drukker. Iemand! Wat een gemene streek.

Tags: , ,

2 opmerkingen:

freya zei

hi-la-risch!!

wijnse zei

Ik ben blij dat ik 7 juni de Ventoux aan het beklimmen ben, ik heb maar 1 keuze..... verder trappen!!!