12 december 2007

Woord van het jaar

Mijn stem voor het woord van het jaar 2007 gaat zonder enige twijfel naar comadrinken. Al was het maar omdat ik er verdorie aan toe ben. We slepen ons naar de kerstvakantie. En dat heeft ook gevolgen voor deze blog, maar dat had u ongetwijfeld al in de gaten.

Mijn verkoudheid blijft sluimeren (geen wonder aangezien ik de voorbije week elke dag met natte voeten en klamme kleren op het werk en thuis ben aangekomen). Nog één total loss nacht en ik heb het gegarandeerd weer zitten. U raadt het al, S heeft het intussen ook te pakken. Ziek. Voor het eerst en meteen serieus.

Eén troost, toen W even oud was en voor de eerste keer ziek werd, waren we ook in de weer met puffers allerhande. Maar eigenlijk is hij -hout vasthouden- sindsdien zo goed als nooit meer ziek geweest.

Tags: , , ,

Geen opmerkingen: